Work hard, play hard!

Myser i det fina vädret, har vart ute på en promenad med Daphne innan jag åt, jag börjar bli duktigare och dukigare på att träna måste jag erkänna! En och en halv termin på Höglanda innan jag verkligen tog tag i det sattte sig lite på höfterna måste jag erkänna! Nu är det hårdträning, måste även ta reda på varför min mage sväller upp ibland, gissningsvis är det laktos, men inte säke för ibland funkar det att dricka ex. oboy (dricker inte ren mjölk, och oboy händer väldigt sällan! :o) Eller göra sås på grädde osv. Medans den ibland blir som en ballong utan direkt anlending.. Sjukt jobbigt!
 
Nej, men jag ligger i träning mina vänner, och jag tror redan jag fått lite resultat faktiskt! Några promenader innan frukost ibland för att direkt börja bränna fett (låter grymt nojjig nu, så illa kanske det inte är men det ger snabbare resultat efter mindre träning!) är bra, innan har jag endast gått men har även börjat jogga lite nu för att öva upp konditionen med. Styrketränar även endel också, bech 2013 - here i come! Kommer förhoppningsvis kunna rida i bikini i sommar utan att behöva skämmas! ;) 
 
Ja.. Nu blir det väll snart en liten tur till stallet, rida ut med Annie och Channie och fixa där. Lever livet som det ska levas just nu, saknas bara en fin bil, motorcykel och någon som vill cruisa på gatorna med mig på kvällarna! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0