God... dag?

Solen skiner och jag är allmänt seg. Ikväll blir det hemfärd, får antagligen sällskap av Mickis. 
I lördags överraskades jag med en ny dator, sjukt sliten och förvirringen var total när jag inser att det är Windows 8 på den. Men nu så förstår jag allt lite mera, har dock inga bilder elle rnågot på den så detta inlägget och antagligen några inlägg inom det närmsta kommer vara ganska tråkiga utan bilder ;) 
 
Hedra fick bäckenet knäckt och fixat till igår, hon var fin i kroppen. Mycket bättre än sist så det är ju positvvt! På onsdag ska vi till kliniken för att kolla upp SI-leden då det skulle kunna vara den som gör att hon blir sne igen. Skönt att kunna säga vad grunden till "problemet" är. Tror inte det ska vara ngåon större fara, hon har inte haft speciellt ont utav det vad jag märkt och hon var ganska sne nu, antagligen från att hon halkade i spolspiltan. 
 
Ska försöka bli duktigare på att uppdatera! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0