Taggar!

Har precis vaknat efter en lång natt, och är redo att tagga inför morgondagen! Jag och Hedra ska äntligen komma ut igen! Visserligen är det bara en cr på 70-80 för att mjukdelarna lite men det är endå en vit på vägen, som jag har längtat! Hon har hoppat så klockrent det sista så det kan inte gå fel dethär, det får inte göra det! 70-80 är ingen match för oss! Vi ska satsa på att gå ut på banan, ha kul och visa vad vi kan och att vi har utvecklats!

Nu ska jag snart gå upp och gå en hem sväng, chilla lite, äta lite och bara ha det gött. Sen ska jag gå/jogga tillbaka till Höglanda och fixa i stallet och rida igenom Hedra, eventuellt blir det lite cavaletti/studs för att få igenom henne på bommarna! :)

Bilder på sakerna från horseshow kommer, jag har helt enkelt inte fått fixat några bilder - dålig stil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0