Söta ponys in my <3

Ponnytravet är avklarat för denna termin, Nonstop var inte riktigt lika snabb som det lät som på namnet.. Man borde ju inte ens få stopp på den söta rackarn! Dock var hen lat, väldigt lat. Jag har fortfarand einsett om det var ett sto eller en vallack, dom sa hon, men det lter som en han.. Fast, nej. Jag tänker inte diskutera, vi kallar den hen. Iallafall, söt ponny men lite lat! 
 
Resten av dagen bestod av matte, svenska och idrottslektion där vi inte kom in i salen. Vi kom in tillslut, men endå segt! Stog där i shorts och frös sönder i regnet, stackars mig! 
 
Nyss hemkommen, men inte så länge till. Det blir en till trip till Höglanda för att hoppa Kitchi, glad tjej! <3 Hedra får vila idag, eventuellt skrittar jag henne lite barbacka så hon får röra på sig. Egentligen var det en pluggkväll inpanerad men det kan jag göra senare! Återkommer med hur det gått att hoppa Kitchi och lite bilder senare!
Pusshei :* 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0