Nananna

Mycket fantasifull rubrik! - tack, jag kämpade länge! ;)

Nej, jag sitter här i min ensamhet och kollar ut genom fönstret till den blöta, ruggiga världen utanför. (Vad poetisk jag är idag!) Jag väntar på att lilla Julia ska komma hit, hon ska rida Hedra idag och imorgon, eftersom jag börjar bli för stor på henne vill jag låta en mindre ryttare testa henne, Julia blev förhoppningsvis ett bra val! Känns jobbigt att slänga upp någon annan på min lilla ögonsten, sen vi köpte henne för 1,5 år sedan har mamma suttit på henne några gånger, Sandra har testat henne två gånger och Tell har suttit på henne en gång. Mamma och Hedra går inte ihop, Sandra och Hedra är inte heller särskilt bra kompisar, innan Tell red henne hade jag ridit igenom henne och vi hade en graman men hon var väldigt spänd endå.. Detta ska bli väldigt spännande, speciellt med tanke på att hon varit ganska spänd det senaste. Visserligen red jag igenom henne igår så vi kan ju hoppas att det hjälper lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0