Fullt ös, medvetslös!

Har inte hunnit uppdatera något idag, det har varit fullt ös med skola och häst!

Hedra har fått en ny liten kompis, en av de få andra ponnyerna i stallet - Rifle aka. OS-ponnyn! Så nu går våra fina OS-ponnys ihop på eftermiddagarna,?Rifle har sin egen hage på förmiddagarna då han lätt blir rastlös och hoppar runt som bara den och håller på, därav får han gå på gräs på förmiddagarna.

Fick även sådär lagom random en brösta av Mickis innan som jag provade på Hedra när jag red, den är visserligen svart men den andra jag har passar inte då den är för kort så sadeln hamnar för långt fram. Denna satt mycket bättre! Provade även ett tredelat applemouth på henne idag, vilket hon verkade trivas på väldigt bra så ett sånt ska nog inhandlas när jag får pengar över!

Taggar clear rounden imorgon och hoppas på två felfria rundor - det enda som krävs är att jag rider, ponnyn hoppar som en kanon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0