Extas!

Jag är helt i extas, jag kan inte inse att i somras så gick det verkligen skit på alla tävlingar, skitstopp hit och dit, alltid mitt fel för att jag inte red henne ordentligt.. Hoppade visserligen på vanligt tredelat, vilket är väldigt svårt på den ponnyn, men fortfarande. Idag klipper hon en oxer på 115 utan att ens blinka! Det har aldrig känts så lätt, vi blinkade liksom inte ens! Har kommit fram till att jag älskar ston! Får man dom på sin sida så är dom riktiga fighters och gör verkligen allt för en! Den ponnyn kommer gå msv, om inte vi hinner kvala och starta så kommer definitivt nästa ryttare göra det, när hon gjort sin karriär så ska jag lätt köpa tillbaka henne som pensionär, mina ungar ska lära sig rida på den ponnyn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0