2 dagar, 4 hästar!

Jag har lyckats hoppa 4 hästar på två dagar nu, inte illa! Igår var det Hedra och Mumin och idag var det Kitchi och Channie, varav Channie var barbacka och visserligen knappt 50 cm. Men endå!
 
Kitchi hade växt en hel del sen jag såg henne sist, dvs. i höstas. Hon är ju faktiskt bara 4 iår så hon växer en hel del! Riktigt gosig häst detdär, hon vill verkligen vara till lags och försöker förstå vad man menar! Hoppade inte jättemycket, hon är ju som sagt bara 4 och dessutom mest galopptränad, inte riktigt utbildad i dressyen och fortfarande ganska vinglig, men en mycket trevlig häst! 
 
Glömde ju självklart kameran men jag ska se om inte Sandra kan lägga upp någon liten video, hon filmade några skutt iallafall. Hoppade som högst ett räcke på 80cm, fina flickan! <3 
 
Min söta pony får bjuda på en bild.. Jag hittade inte mobilbilderna där jag trodde jag hade någon på Kitchi! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0