Rida mysponny!

Nu börjar folk leva igen, vi har en och annan sjukling i ett och annat hörn här i villan, i längan fortsätter dem och spyr. Det är 16 stycken som ligger sjuka där nere.

Har hjälp Jossan att fixa höpåsar till Floppan, och ikväll ska jag rida mysigaste Mumin :') red henne nån vecka efter att vi börjat när Enma var förkyld eller något. Så det var ett tag sedan, och dem har gjort stora framsteg! Ska bli kul att känna på henne lite :) nackdel är dock att jag måste leta reda på stövlar och hjälm som jag kan låna.

Igår red jag Diva, trevlig höst detdär med. Sandra har henne ett tag nu för försäljning, det ska komma en och provrida imorgon. Spännande!

Återkommer säkert ikväll med något intressant att berätta! ;)

Slänger in en bild på Diva och Celina :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0