Hela Höglanda hulkar!

Precis som igår ligger folk och gosar med toaletten, vi har fått två strycken här i Villan som är riktigt dåliga, stackarna :( 
 
Vaknade runt halv 9:30 imorse, utvilad och härlig. Jag började inte förens 10:40 så jag tog det lugnt och bara slappade ett tag, åt frukost och sådär i lugn och ro och gick sedan ut. Möttes av snöflingor som långsamt ringlade sig ner utanför (Det lät poetiskt, haha). Känns nästan som att vi fått nog med snö och kyla nu. Det kan vara sådär någon plusgrad och liksom liugnt och stilla ett tag till innan våren kommer och livar upp allting igen. Men jag vill ha lite härlig, lugn vinter först. Jag har inget emot snön i sig, det är mysigt och är som åricket på i:et. Men Det ska vara så jäkla kallt med, det flyr jag gärna från. Men jag ska åka med Sandra och hennes föräldrar till Malaga i Mars någon gång och kolla på en lägenhet där. Rätt najs! 
 
På tal om lägenhet ska jag och Sandra försöka hitta en här i kungsbacka, eller runt om.. Nu när Hedra endå ska vara här så kommer det bli ännu dyrare med bensin så då är det lika bra att bo här om man kan hitta något till ett bra pris. Vi får se vad som händer! 
 
Har typ inget att berätta om, jag ska försöka hitta på något bra att skriva om. Det kommer ju faktiskt upp saker dagligen här på Höglanda som jag skulle kunna skriva mera om, men jag tänker aldrig på det. Jag borde börja anteckna intressanta ämnen, haha! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0