Hejhej!

Jag lever och mår bra! Nu sitter vi här och har snart klarat av första veckan i skolan. Jag är helt slut ska jag lova, varje dag har man fått dra sig upp ur sängen. Jag har sovit på Höglanda hela veckan, jag och Sandra fick lite polisbesök när vi skulle åka in och köpa lite gott inför fredagskvällen förra veckan. Självklart gick inte traktorn lagligt så vi fick ombesiktining. Jag vägrar att åka tåg i 1h, 30 min - 1h, 50min och på det gå i ca 30-40 min till skolan från pendeln. Så då har jag sovit här i veckan. Imorgon ska jag dra mig hemmåt och hälsa på min fina ponny, och ta en liten tur ut i skogen hade jag tänkt ;) 
 
Hedra ska flytta till skolan, pga visa omständigheter känns dte bäst så för tillfället. Och jag hoppas att det kan gynna henne och mig att vi får komma igång och tärna både hoppning och dressyr minst en gång i veckan. Tävling och övrig träning får vi lösa på något sätt, det är inte jättelångt hit från Rävlanda, vi löser det på något sätt. 
Efterso att Hedra flyttar till skolan kommer jag antagligen flytta också, om det blir till elevboendet här eller till en lägenhet någonstans har vi inte bestämt ännu. Men jag hoppas på en lägenhet faktiskt, där har an sitt space som man behöver utan folk som håller koll på vart man är och vad man göra 24h om dygnet typ ;) Jag älskar att vara på Höglanda, det är inte det. Men jag är inte den som vill vara "förföljd" och hela tiden tänka på vad jag gör och hur andra ska reagera. Lite privat tid - Ja tack! 
 

Jag har inte jättemycket att berätta faktsikt. Vi vet inte riktigt när Hedra ska flytta hit, lite annat runt omkring som sätter käppar i hjulet. Men jag hoppas att det blir innan Januari är slut! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0