Dags att vända tillbaka dygnet!

Godmorgon, nästan iallafall. Jag gick inte upp innan kvart i ett imorse. Visserligen var jag uppe vid halv 7 och hjälpte mamma släppa ut hästar. Så fort har det nog aldrig gått innan, ag var så sjukt trött så jag försökte få allting gjort så fort som möjligt medans ögonen gick i kors. Väl hemma var det huvudstupa ner i säng igen. Jag hade inte sovit mer än 3-4 timmar. Mitt dygn är helt felvänt, hade jag inte tvingar mig själv att försöka sova vid 2-3 någon gång (låg vaken ett bra tag) Så hade jag inte gått och lagt mig innan solen tittate upp över horisonten typ. 
 
Nu har jag degat och kollat på Pokemon, och är grymt sugen på att vara lite kreativ! Så jag ska se om min ritplatta vill samarbeta lite! Vi ska nog åka upp till stallet snart, och idag blir det ridning för båda ponnysarna, om jag orkar ska jag lägga upp bommar och träna på att korta/länga galoppen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0