Piggaste ponnyn i staden!

Efter att Hedra blivit handskrittad fredag och söndag, och vilat (gått dubbelpass i hagen dock) på lördagen så var hon väldigt pigg idag, jag är glad att jag tog på martingallen idag, annars hade huvudet varit ännu mera upp mellan molnen än vad det redan var. Tll en början sprnag hon bara på och protesterade det minsta lilla jag försökte sakta ner, och hon var riktigt stark för en gång skull, det är faktiskt sällan det händer när jag rider dressyr. Men efter lite diskussioner oss emellan och en Hedra som inte gärna ville sätta under höger bakben så blev hon väldigt fin, och då återstog bara nästa steg - Få henne att lugna ner sig och sluta springa. Det löste vi med massor av övergångar, vilket blev bättre och bättre. Dock var hon som sgat väldigt piigg och hade en hel del överenergi, eller om jag red konstigt idag för jag fick ingen riktig inverkan av sitsen riktigt. 
 
Sandra kom ner och fotade lite så jag slänger in lte bilder här! Hon var riktigt fin emellanåt, dock gled sadeln fram väldigt mycket av nåon okänd anlending idag. Imorgon taggar vi gästtränare i hoppning, självklart bilder, och kanske film från det! :) 
 















Min sits kan ju diskuteras emellanåt, men ja.. Hästen är ju söt iallafall! 


Kommentarer
Sandra

Söt ponnnnnnnnnyyy, Hedruuuuuus ♥

2013-02-07 @ 16:09:00
URL: http://svanholts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0