Detta är en våldtäckt

..på Sanna, eller ja, hennes blogg i alla fall. Vad gör ni vid tjugo över ett på natten? Jag själv är en hund som gärna snarkar.. eller sover. Men det är nästan samma sak. Nej men inte riktigt, nu ljög jag. Helvete Sandra!!
Men i alla fall, mitt namn är Sandra. Om ni ville veta. 
 
Min vän heter Evelina och är ganska kåt av sig, men ingen bryr sig, för hon är så öppen med det ändå. Just nu sitter hon och läser en sexnovell på min dator, så jag tog Sannas. Skämt åsido. 
 
Vi ska plugga, egentligen, men inte fan går det så jävla bra alltså. #cutforbieber typ. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu, åker till thailand imorgon och behöver packa, men plugga står högre prioriterat på listan, hjälp mig, jag behöver hjälp. Med min psykiska hälsa, eller nä, mentala. Vad är skillnaden? 
 
Jag tycker om Sannas häst Hedra, jag fotade dem idag och tyckte om Hedra stundvis. Men jag äger också ponnyn Celly som Sanna tycker om alldeles för mycket (vilket dock är bra), och hon är världens finaste lilla individ, som är levande då. Man får ju inte glömma det där lilla fåret som klonades en gång i tiden, Polly... eller hette hon molly? I varje fall så gillar jag min häst oerhört mycket... när hon sover.
 
 
Jag hoppas ni gillar långa inlägg, för jag är en riktig novellskrivare. Förutom när det kommer till plugg, då sover jag hellre - intressant? nje! eller jo, lite. 
 
På detta gillar jag att baka, är en väldigt kreativ människa, som oftast gör ugnsbakade pommes - makes sense? Det troddde ni aldrig om mig va?
 
Nu luktar det bränt... Tror Sanna sitter och tänker på om människor med stora näsor kan sova på mage... Ja Sanna, dem kan vända på huvudet och ändå ligga på mage... - eller? Vad vet lilla miss Svanholt?
 
Nu ska jag plugga, tillsammans med Sanna. Sov gott förihelvete, nattinatt! // http://svanholts.blogg.se
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0