Uppsalingsvecka och Horseshow!

Denna veckan kan nog sammanfattas som ganska chill! Det är upsamlingsvecka och jag ska satsa på att komma ikapp med allt jag är efter med nu. Det är verkligen dags att ta tag i det och nu när jag endå inte har några andra arbeten att jobba med är det en bra idé! 
 
Imorgon och på torsdag så är det nationella i Svenska och på torsdag eftermiddag får vi biljetter till Göteborg Horseshow på eftermiddagen så torsdagen är fullbokad! Jag kommer nog jobba lite på mässan i helgen då Celly ville in till hingstarna och försökte hoppa över hon som har hand om henne nu, vilket resulterade i en lättare hjärnskakning, bruten arm samt handled. Vilket inte blir så lätt när hon ska stå på mässan och sälja så jag och Sandra ska hjälpa till! 
 
På fredag ska jag få testa att hoppa med tvåorna för Sussie, ja och hopptränaren som vi ettor "egentligen" ska träna för funkar helt enkelt inte ihop så jag ska se om det går bättre med Sussie istället. Isåfall blir det antagligen varannan vecka för Sussie, varannan för Ulf som jag tränat för innan, dock blir det på Kungsbacka ridklubb. 
 
Cya! Ska skriva på ett projektarbete nu! :* 
 
Jag och Celly testade vingarna i vintras, sååå fin ponny! <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0