Ppplluuggg (Y)

Sitter här och försöker plugga, och göra lalt annat på samma gång, kommer på mig själv med att försöka undvika det (typ som jag gör nu) hela tiden. Problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva om, imorgons ka jag stå där framför klassen, redo att prata inför klassen och genoföra mitt Svenska nationella del A. Framtid. Vad är framtid? Jag har försökt skirva om hur vi kommer kunna behandla, och hitta orsaker till att hästen är skadad/har ont, men det gick inge vidare. Just nu sitter jag och skriver om hästsporten i framtiden, men fantasin är ungefär att jämföra med en bananasplit eller något. *Suck*

Plugg vare! Jag måste verkligen göra klart detta och om klockan inte blir allt för mycket kanske jag slänger upp lite bilder från när treorna löshoppade idag. 
 
Jag bjuder på en bild på en söt liten ponny aka. Hedra van de Liemers!  
 
Pusshej vi höres :* 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0