Jag skulle ju bli bättre!

Åh, jag skulle ju bli bättre på att uppdatera här!

Right now: Mattelektion men test som ingen kan, that's how we roll! Fast nu fick vi sluta *happyface*

Ang. Veterinären hade Hedra ont i ländryggen (inget okänt) samt höger bakknä så hon fick behandling och ska nu kära vidare "som vanligt" men vi ska inte trava för att undvika att hon spänner ryggen.

Jag har testat den gamla sadeln som faktiskt verkar funka nu, jag sitter mycket bättre i den så det kan väll vara bra! En glidpad skulle dock behöva införskaffas! Hon har varit lite stel och stark sen behandlingen men idag släppte hon väldigt bra!

Under helgen har jag haft en häst till att rida, nämligen lilla Channie! Ett sött litet tjursto på 9 år eller något, när hon inte tjurar är hon faktiskt riktigt fin, hon ska få slappa lite idag och bara skritta eller något sen, hon har gått på banan nu två dagar så det är väll lite bra för henne att komma ut.

Åh, känner mig så tråkig! Ska ändra på detta, jag kanske gör något fint inlägg om någonting intressant lite senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0