Hej hopp!

Hallå där! 
Tänkte mest meddela att jag faktiskt lever trots det ynkliga bildinlägget igår, jag hade en liten plugg kväll och för en gångs skull så lyckades jag hålla mig till det ganska bra! Jag började dock skriva på ett åsiktsinlägg som kommer komma upp när det är klart, reaktionerna ska bli spännande att se! 
 
Idag är det stalltjänst på schemat och jag skulle kunna låtsas som att jag bara längtar tills vi börjar om ca 20 min men nej.. Jag har träningsvärk och skulle helst vilja ligga hemma, och träna lite mera! Jag försöker vekrligen gå all in inför Beach 2013 med en kropp så man kan gå runt i bikini och vara stolt! Jag har väll fallit lite för grupptrycket kanske, men här spelar faktiskt även ridningen in. Tränar jag och får bättre kondition, och mer muskler så kommer det knappast att skada min ridning, och jag börjar redan bli lite lång på Hedra, då ska jag inte vara alldeles för tung också! Livet på höglanda ger dig gärna några extra kilon på höfterna kan jag ju säga! Här bakas det kladdkaka minst 4ggr/vecka, bara i villan. Då är alla som gör kladdkaka inräknade så man äter det kanske inte varje gång, men endå! Jag har dock hittat ett recept på nyttigare kladdkaka som jag tänkte testa! Idag står plugg och en tur in till Maxi på tur efter skolan så jag kanske köper grejer till kladdkakan där, beroende på vad det kostar! Jag måste ju bara ha lite pengar över till Göteborg Horseshow! 
 
Åh va djag blev sugen på kladdkaka nu! Borde aldrig börjat.. *suck* Jaja, kladdkaka och plugg låter kanske som en bra idé endå, det återstår att se! Jag måste städa lite på ett hörn där, det är verkligen det jobbigaste med att inte bo hemma längre! 
 
Avsluyar inlägget med en charmig bild på Hedra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0