Göteborg Horseshow, Eurohorse!

Jag har vart i Göteborg varje dag sen i torsdags, dock endast kollat på showen torsdag och fredag. Lördag och söndag jobbade jag på mässan och mellan varven fick jag även tid för lite shopping! Jag fick med mig en glidpad/gelpad, nytt liniment, ett träns och BR schabrak! Bilder kommer upp lite senare när jag hunnit prova sakerna på Hedra!

Gårdagen bestod mest av jobb och att oroa sig över Hedra. På förmiddagen fick jag ett samtal från Kristina som hade stalltjänsten, Hedra var hängig och ville inte äta. Hon hade dock bajsat och så men aptiten var noll.. Bad Annie gå ut en sväng med henne och se om hon ville äta lite gräs så hon fick i sig något men det var inte intressant det heller, hon fick gå lite och Annie satte in en vattenhink och kollade till henne tills jag kom hem, då smög jag ner i stallet och kollade till henne. Då var hon lite piggare och åt småtuggor hela tiden och hade druckit. Idag är hon lite hängig men hade ätit upp frukosten och druckit när jag kom ner till stallet imorse.

Slänger in en bild från min och Sandras morgontur innan vi drog till mässan igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0