Denna eviga väntan..

Väntar på att tiden ska gå så veteinären kan kolla på Hedra, men det är hela 2 timmar kvar! Mamma kommer hit och är med, hoppas verkligen inte det är något allvarligt utan något som vi lätt kan behandla själva, eller åtminstone få det någorlunda billigt.. Skadade hästar är svindyrt ju! 
 
För tillfället sitter jag här och spelar The Baseballs - Umberella för hela Villan, det är säkert uppskattat! Dom brukar ofta klaga på min fina musismak á la Eparaggare dvs. Eddie Meduza, Snowstorm, Björn Rosenström och diverse svängande låtar. Här kan även The Baseballs skjutas in på ett hörn! Jag förstår inte vad dom menar, ibland lyssnar jag ju faktiskt på vanlig Svensson-musik, tack o lov.. Eller? 
 
Nej hursom.. Jag ska sitta här och tagga lite stalltjänt och veterinären. Traktorn som krånglat från och därav stått största delen av året ska minsann få arbeta lite senare ikväll, det taggar vi! 
 
Hoppade Pioneer på en hoppletion när Hedra behandlades, bara aningen större än min lilla C-ponny på hela 140cm! Hahah!


Kommentarer
Ponnydressyr - Nathalie

Gud vilka härliga bilder i headern! Super söt ponny, verkligen :)

Svar: Åh, tack! :')
sannaaltesson.blogg.se

2013-04-12 @ 15:33:28
URL: http://ponnydressyr.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0