Man ska vara glad för det lilla!

Möttes av en glad syn när jag kollade om mamma varit snäll och mockat för mig, vilket hon gjort! ;) Hedra har fått sin vattenkopp som är både bättre och frächare än den hon hade i den gamla boxen!

Eftersom inlägget inte ville publiceras innan kan jag endå uppdatera er om ridpasset. Hedra har varit så grymt jobbig det senaste så jag bestämde mig för att testa en snodd på henne, i början stretade hon emot men när hon väl släppte var hon väldigt fin! Tog av snodden i slutet och kände på henne utan den med och jag tror nog att hon fattade vinken! Ska ta med den ner imorgon om den behövs, men jag tror nog det kan vara enklast för oss båda att ha den nån gång ibland och bli "påminda" liksom. Hon var iallafall väldigt duktig idag!

Nu sitter jag ensam med hundarna i gången och vågar inte gå till soffan för att jag sett alldeles för mycket skräckfilmer det senaste..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0