Kristnas nya favorit!

Dagen började i lite småpanik, när jag väl orkade alltså.. Vaknade 20 över 7 när jag skulle åkt 7, och kom på att jag hade ridpass! Drog på mig kläder, tog två äpplen och min fina skiva som är anledningen till dagens försening. Smått pinsamt, men jag har vart med om annat pinsamt i veckan som inte kan nämnas här..

Iallafall, kom ca 10 min innan vi skulle rida, yay! Fick rida Rytm eftersom både DW och Nimpa ska gå dressyr med 2orna idag,

Rytm är Kristinas lilla ögonsten så att jag red honom vägde tydligen upp förseningen lite! ;) Det gick ganska bra, väldigt fin häst men segade gärna ihop lite och i högergaloppen så blev han lång och jobbig, men fick igenom honom bra i slutet! Vi red över lite bommar och så idag, inget komplicerat. Fick beröm att jag red honom bra och Anna berömde mig att hon kunde sätta mig på vilken häst som helst (även om jag inte blir dökär i alla så kan jag endå rida dem bra eller nått :))

Sedan hade vi lite matte och stalltjänst, och nu börjar vi om en timme. Jag och Sandra har redan hunnit städa hennes rum! (duktiga eller VAD?)

Skydar mig hem och iväg på hoppträning när jag slutat och imorgon ska Hedra vila! Ska sova här på Highland med Sandra och ha trevligt med henne och Amanda, som båda ska lämna mig ensam i helgen :( Amanda ska vara borta i 3 veckor på praktik, och Sandra kommer som tur är tillbaka på söndag! Kommer säkert tillbringa en del av min dyrbara tid här med allt annat trevligt highland folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0