Jag lever!

Jag lever faktiskt! Problemet är att helgen hade allt för få timmar och jag var uppe allt för många av dem, i lördags var det för mycket trevligt folk för att hå och lägga sig innan 5 på morgonen, och i söndags hade vi filmkväll och vi fick inte sova innan 5 halv 6 någon gång.

Igår var det en väldigt jobbig skoldag, som började med att vi försov oss väldigt mycket. Som tur var var fet halvklaras så jag kunde ta igen lektionen på 2h jag missat idag istället.

Sedan var det hoppning, jag red DW. Han är verkligen inte min häst, han är fin när han väl slappnar av och så.. Men inte min typ, fick loss honom bra på framridningen, med bommarna gick det ok. Fick ingen riktig rytm, sedan fick vi hoppa en liten linje med 4 hinder eller vad det var.. Det gick ganska så bra, sista gången fick vi bra rytm och sista hindret låg på hela 85 cm, då fick hästen med sig ryggen bra. Fick beröm att jag verkligen körde igenom honom idag, om någon är intresserad var jag helt slut efter framridningen typ.

Eftersom jag var lagom, smått trött och vi hade typ 3h hål så gick jag och Sandra upp och sov nån timme. Välbehövligt!

När jag väl kom hem så körde jag raka vägen upp till stallet och tänkte rida.. Men när jag var där kom jag på att jag glömt sakerna på highland. Bara jag lyckas alltså, iallafall med tanke på att jag glömde min fina väska i skåpet eller något och har båda mina jackor på Höglanda. Heh.

Nej, jag ska kolla Big Bang Theory nu.. Hoppträning med min prinsessa imorgon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0