Höglanda in my <3

Sitter här i soffan och väntar på att mamma ska komma hem, och att klockan ska ticka iväg! Igår fick hästarna flytta över till vinterhagen och snart ska dem återigen stallas in i sina boxar. Det börjar bli så kallt på kvällarna nu s även om jag är ganska säker på att ingen av hästarna har ont av att gå ute så känns det som att det är dags nu. Jag ska försöka fixa bild på nårat "egna" lilla stall så jag kan visa er! Riktigt mysigt, och jag väntar på att Hedra ska vänja sig vi det, hon tycker det är ganska konstigt att stå där men jag hoppa satt hon vänjer sig. Annars får hon helt enkelt flytta tillbaka till det "stora" stallet! :) 
 
SKa upp och rida lite markarbete idag, hade egntligen tänkt hoppa och testa våran nya fina mur som jag, mamma och en till byggde igårkväll, den är ihopsatt men det saknas färg så den får stå inne i ladan ett tag till! 
 
Men det blir lite markarbete och ikväll ska jag åka till Höglanda för filmkväll och middag med trevligt folk, har sagt det innan och säger det igen: Jag älskar folket på höglanda! :') <3 
 
Funderar på att skriva ett helt eget inlägg om vad jag tycker om höglanda hittills, och även lite om skolan. Frågan är om jag kommer lyckas hålla mig till ett blogginlägg istället för att skriva en bok! 
 
Höglandagänget gör sig redo att köra ponnytrav!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0