Hästsugen!

Idag är det en såndär dag som man är riktigt, riktigt hästsugen. Jag funderar på att byta om och åka upp till stallet, fota sötnosarna lite i hagen trots det otroligt tråkiga vädret, mysa och borsta lite extra på min lilla prinsessa, putsa och greja inför imorgon och bara ta det lugnt lixom. Har suttit och taggat lite inför imorgon genom att kolla tävlingsvideor. Kanske ska kolla igenom mina egna också? ;) 
 
Åh, det bara kliar i fingrarna! Man kanske till och med ska ta och gå upp och ta med sig vovven? Hon skulle nog uppskatta att få vara med där uppe lite. Frågan är hur ag gör med henne när jag ska rida. Det löser sig nog.. Åååh, nu ska jag byta om och fråga om jag får ta med söte upp till stallet! 
 
 
 
lycka <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0