Godmorgon!

Nyvaken och sitter och mumsar i mig onyttigheter, med andra ord en trevlig morgon! Det gick bra på "hoppträningen" för mamma igår. Dock hoppade dem typ en kvart av de 1h 45min de hade på sig, innan det fick den göra två olika övningar, enligt mig en väldigt långtråkig lektion men de som red tyckte det var bra, det är ju viktigast!

När vi kom hem skulle jag ridit hedra, men jag orkade verkligen inte, så jag gick ut på en liten promenad med henne, sen borstade jag snabbt av halsen där hon blivit geggig och sen masserade jag henne lite innan jag åkte hem. Sen däckade jag i princip direkt...

Idag ska ponnyn ridar, även om tanken var att hon skulle stått idag eftersom det är tävling imorgon! Ska bara rida en LC så det är inget kopmplicerat.. Men ikväll åer vi till ett annat stall, och laddar upp på samma sätt som sista tävlingen. Mamma kunde inte köra då, och hon kan inte köra imorgon så jag åker med lagledaren, då får Hedra stå hos dem över natten! :)

Nu ska jag kolla lite hoppning tror jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0