Forever alone :')

Sitter och kollar på tv I villan när resten av ettorna är och handlar, askul! Det är bara narurbruk och em stalltjänst kvar, vi är väldigt effektiva idag trots att jag hade go lust att ligga kvar i sängen imorse. Och antagligen alla andra med, det är lika bra att bita i det sura äpplet och bara göra det.

Sedan åker jag hem och direkt till Bollebygd och kollar när mamma ska hoppträna, står antagligen med Ulf där nere, han har alltid bra saker att säga! Han skulle kunna skriva en hel bok av bra citat och jämförelser som får oss ryttare att tänka till! När jag har haft dåligt tålamod och bara tyckt att Hedra ska kunna sätta dendär galoppfattningen och nät det inte funkar blir jag sur, Hedra har ju svårt med galoppen och behöver stärka den mycket. Så jag tänker ofta på vad Ulf sa till mig "Du kan inte ringa hem till din tvååriga lillebror och be honom sätta på diskmaskinen, du måste förklara precis hur han ska göra och prata i bilder med honom. Var övertydlig!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0