Fin, fet ponny!

Hedra var riktigt fin idag, testade en graman istället för gummisnodden. Fördelen med en graman är att du lätt kan ställa in den i "olika" lägen och man känner när gramanen används så att säga, men du måste ju alltid tänka efter så att du inte tar för mycket. Men Hedra gick väldigt bra och det var sällan gramanen tog emot när hon förstått vad jag menade. Försökte att arbeta igenom henne och vara ganska "jobbig" idag. Hon är riktigt sommarfet, nästan så jag skäms, haha ;)

Om någon har bra tips på hur man får bort sommarmagen så snabbt som möjligt så uppskattar jag alla tips! Jag funderar på att rida ut och galoppera i alla backar nån gång i veckan, det blir lite win-win eftersom hon både får bra kondition, bättre galopp och mer muskler och fläsket försvinner!

Imorgon skulle mamma testa gramanen så då får jag rida utan den, vilket jag vet kommer gå bra! Hon är riktigt fin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0