Fett ej glad, eller?

Jag gillar Tells uttryck, fett ej glad. Det brukar hon ofta skrivs på lapparna hon lägger på bordet när vi glömt städa efter oss. Men hon är ganska duktig på att glömma sådant själv. Men vi tycker om henne endå!

Iallafall, jag är nog fett ej glad. Jag ska få rida Citirus, han är seg säger alla. Men enligt Katarina var han en favorit i Varberg. Vi får se hur det går imorgon på hoppningen. Anledningen till att jag är fett ej glad är att mamma verkligen inte kan komma med Hedra i veckan, eftersom hon jobbar. Och jag förstår verkligen inte varför dem sättet mig på sega hästar när jag säger att jag gillar Nimpa, som är pigg och lite mera motor. Fortsätter det såhär så kommer Hedra få flytta hit, jag orkar inte sitta och slita med sega hästar hela tiden, jag vill ha lite mera framåtbjudning och energi så man får hålla igen lite istället. Lite nerv och så, jag tror dem missuppfattat mig.

Men jaja, jag ska testa imorgon, sporrar på och slita som ett djur, yay!

Ni bör dock notera att jag inte vill snacka skit om någon av skolhästarna. Alla hästar är väldigt fina och kan om man bara rider dem dit. Men jag personligen gillar inte sega hästar och förstår därför inte varför dem bara sätter mig på sånna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0