En lugn helg!

Godmorgon, eller något. Igår var det full rulle hela dagen, först rida Rytm, vilket gick väldigt bra. Han var fin och mer loss i galoppen, gjorde även lite byten! Brukar passa på när jag rider hästar som kan det, försöker lära Hedra dom har svårt med det så då kan fet underlätta om jag kan få in tekniken!

Efter det kollade jag lite när tvåorna hoppade och sedan hjälpte jag Emma med lite "hoppning" Mumin var jätte fin! Sedan åkte jag hem och red Hedra, blev ett dressyrpass barbacka på en duktig ponny! Nu när jag ridit endel olika hästar så får man endå bekräftat att hedra faktiskt är ganska fin att rida! Ingen av de andra hästarna jag ridit är dåliga, men det har fått mig att tänka om och se på saker med nya ögon, speciellt när vi stöter på problem. Det är riktigt nyttigt att gå på ridgymnasium, lyxigt om inte annat! ;)

Idag ska jag, mamma och två till från stallet ut på en liten tur och imorgon så är det en slappar dag, ska rida Hedra och när Sandra kommit hem så ska jag åka dit så blir det filmkväll och mys!

Tänkte skriva ett inlägg om hur det är på skolan och hur jag uppfattat det hittills, kanske kan vara bra för någon som ska söka hit! ;)

Bild på mig och Celly när vi hoppat dendär stora oxern på hela 90 cm! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0