Dagens vill ha!

Har hittat ett grymt smyggt träns på Tophorse som jag spanat in allt för länge, är ju ute efter ett brunt träns. Har ett dock med pullarnosgrimma och det är mer ett slit och släng träns. Det är ingen speciellt bra kvalité på lädret heller. Så när jag satt och kollade på träns så har ag hittat endel, dock är dem mörkbruna. Perfekt matchning till min förra sadel som jag för övrigt älskar. Den är så fin, och riktigt skön att rida i! 
 
Men dagens vill ha är helt klart dethär tränset från TopHorse 859:- 
Enda Älskar designen på det, men nackdelen är ju att det är mörkbrunt, med mässingspännen. Och minsta storleken är cob, nosgrimmorna passar i princip aldrig på Hedra, min lilla ponny plutt! <3 Kanske ska köpa ett och lägga på lager tills jag får en storhäst? ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0