Chillar!

Ligger och chillar lite i Sandras säng, vi har knappt gjort någonting idag.. Vart och hälsat på ett par kompisar till Sandra i Kungsbacka och hade trevligt, och sedan åkte vi och handlade lite chokladpudding och några nudelpaket.. Typ 1,5 påse.. Heh, det var lite pinsamt men whatever!

Det händer faktiskt inte så mycket på Höglanda just nu, ska förmodligen fortsätta chilla hela kvällen. Imorgon tar min och Ringos tid slut på riktigt, vilket jag knappt kan fatta. Det skulle vara vi förevigt. Jag klarar dock inte av att hänga med och lämna honom så mamma ska göra det själv, jag blev medbjuden på fika med Sandra och hennes föräldrar imorgon så ska försöka tänka på något annat, sedan ska jag hem och rida min fina Hedra med :)

Det blir nog inte så mycket mer aktivitet än dethär idag, har ingenting att skriva ;) over and out!
Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0