Challenge accepted!

Ska snart dra ner och fixa iordning Rytm inför dressyrlektionen, kommer säkert gå fint!

Idag är en såntdär seg dag.. Kanske för att Sandra ligger här uppe och har huvudvärk och grejer, men ja. Det är SEGT! Vi kom iallafall fram till att jag ev. Ska hoppa Celly ikväll om vi får tag på någon över 18, annars blir det nog lite småhinder bara. Det är typ självmords uppdrag eller något, men jag antar utmaningen! Har ju endå lovat Sandra att jag ska hoppa henne så hon får se vad hon behöver öva på och så, ibland får man offra sig!

Som sagt tillbringar jag natten här, mest troligt iallafall. Har blivit så grymt rastlös sedan jag började här, ganska jobbigt endå.. Men bra, då orkar jag mer!

Kommer med mer update ikväll kanske! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0