Allt är över nu

Nu är mamma förmodligen och lämnar Ringo, mer emot min vilja går inte. Någonting känns inte rätt men jag har tydligen ingen talan och är helt maktlös.

Ringo var min första ponny, och även den som lärt mig mest. Tack vare honom är jag den jag är idag och våran utveckling tillsammans var stor! Jag lovade honom att det skulle vara vi föralltid, det var så det skulle vara. Men först åkte han iväg på foder till en jätte bra familj, i december förra året. Nu lämnar han oss på riktigt, nu kommer vi snart inte stå som ägare längre. Jag vill kunna ta hem honom om något skulle kännas fel eller gå fel men nu är det omöjligt. Tiden är över, just nu på mobilen orkar jag inte skriva så mycket. Men ikväll ska jag försöka sätta mig och skriva samt visa bilder från våran tid. Min finaste Ringo, the one and only <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0