Alla mår bra!

Alla mår bra, Ellinor är lite öm i kroppen och har fått en fin lårkaka medans Sandra har en lätt hjärnskakning och ond nacke, förståeligt. Men hon gjorde det med stil! Vi har kommir hem och landat nu och om en stund bär det nog av ner till stallet, ni förstår att vi ska lingera Celly lite och sedan ska jag rida igenom henne. Sandra får inte rida på en vecka så jag tror nog att jag kommer få rida henne endel. Dels på lektionen på torsdag, då slipper jag iallafall rida Citirus! *happyface* 
 
Jag har nog inte jätte mycket att berätta, kände bara att en fin update om att alla lever och inget är helt åt skogen kunde passa bra när man endå vart inne på sjukhuset! 
 
Sandra fick röntga nacke och huvud och lagom tills att hon skulle få rulla iväg så kom våran mat. En väldigt hungrig Sandra sträckte sig direkt efter McDonalds påsen när läkaren kom in och hon hann bara säga att hon hade goda nyheter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0