Vakna!

Vaknade i smått panik imorse, har även vaknat endel inatt, var så trött när jag gick och la mig så jag orkade inte ställa alarm, vaknade inatt och trodde jag försovit mig!

Skrev aldrig något om hoppningen eller nått igår kväll, var helt enkelt för trött ;) men hoppningen gick väldigt bra! Nimpa var väldigt fin även om hon var väldigt pigg efter hindrena, fick stanna henne nån gång för att visa att jag faktiskt bestämmer. Åby hade ridit henne innan jag skulle rida och hon som jobbar i stallet trodde jag var sjuk, vet ni vad jag möttes av när jag kom till Nimpas box? Jo, en pisseblöt häst, precis som förra veckan, jaja. Det var bara att torka, de visste ju inte att hon skulle gå igen.

Med Hedra blev det ganska oseriöst, skrittade fram och värmde upp lite ute, hoppade över vattenpölar vilket jag inte trodde att Hedra gjorde, haha ;) sedan så red jag en liten stund i paddocken och hon var ganska fin, så kom Lott och skulle skritta ut en sväng så vi hängde på och pratade lite, sen var jag duktig och putsade massa också!

Ska försöka få tag på den andra tjejen som rider Nimpa så ska jag kanske rida henne idag på en av rasterna, vi ska få träna för en gästtränare imorgon så hade vart bra att känna lite extra på henne idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0