Tappat rösten!

Vaknade imorse och kunde inte prata, rösten skar igår, växellådan (iofs bara 2an) rasade och ja. Det var inet min dag igår tror jag. Hästen gick fint iallafall, Sandra fick testa att hoppa upp, och även hon tyckte hon gick fint! De gånger hon sett henne innan har hon varit en riktig liten gris! Men igår visade hon att hon kunde minsann vara en riktig liten dressyrponny om hon bara ville! Jag måste öva på övergångarna, hon drar gärna upp huvudet och vill komma ifrån jobbet i avsaktningarna, men ponnyn kan. Med lite tid! 
 
Ja, jag får viska hela dagen. Men det kommer inte hindra mig! Hoppning står på schemat, det kan man inte missa! Så jag ska iallafall försöka, sen hem och åka och rida min fina häst så att jag kan lägga mig i sängen, dricka honung och citronvatten och kolla på The Vampire Diaries. Min kväll är räddad! ;) 
 
Hoppträning med min fina imorgon, inför helgens tävlingar! Lördag LC+ och söndag LB. HEJA!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0