Sjuklingen!

Vaknade upp imorse och hade så ont i halsen, så jag har faktiskt legat hemma idag. Det kom igår efter träningen, hade verkligen en bra dag igår, försov mig, så jag vaknade när jag skulle åka. Och när jag kom ut var hela bilen igenfrusen så jag fick sitta på pakreringen i väntan på att jag skulle se någotning i typ 10 min. Sedan var jag bara jätte bitter hela dagen, allt var jobbigt. Sedan träningen som gick sådär, och så fick jag ont i halsen.
 
Hoppas dock att jag kan gå till skolan imorgon, jag ska åka med Sandra hem för hon ska ha kalas för släkten, det är ju alltid trevligt menar jag! Men ja.. Hedra får helte enkelt stå fredag och lördag iallafall, sen beror det på hur sent vi kommer hem på söndag om jag rider eller inte. 
 
Jags ka verkligen försöka hålla uppe uppdtareingen mer, och jag funderar på åsiktsinlägg ch liknande som ska komma upp. Men just nu står det stilla, och kommer jag på någonting bra glömmer jag det lika snabbt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0