sjuk-mys

Sandra väckte mig innan, fett ej glad över det.. Kunde inte somna om, så Sandra, jag är ganska säker på att du läser detta och du borde känna dig skyldig! <3 
 
Jag gick uppoch slappade lite, gick ut med hundarna, slappade lite till, duschade och fick något ryck att göra en hemmagjord ansiktspeeling och ångbad för att göra något åt hyn som såg så grymt smutsig ut. Jag tog det första bästa jag hittade när jag sökte på ansiktspeeling på google, och fick upp ett tips, citron och socker! Blandade lite citron, och brjade bklanda i socker, och dte behövdes mycket socker för att få den önskade konsistensen, ni vet sådär fast, men inte torr. Men resultatet blev faktiskt väldigt bra! Ska köra så några gånger till under några veckor, jag fick en hel plastmugg fylld av såndär och man behövde inte så mycket så jag har att göra av med! ;) Men det var riktigt bra, ett väldigt bra tips! Men kom ihåg att man inte alls behöver mycket ditron om ni bara ska göra för en omgång. Mitt la jag i en liten burk och satte in i kylskåpet i hopp om att den ska hålla sig ;) 
 
Nu ska jag kolla på VD, heja! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0