Ny design snart!

Den nya designen är så gott som färdig, ska testa att ändra lite på headern bara. Förhoppningsvis så ska den komma upp alldeles snart (idag!) 
 
Igår var jag riktigt duktig, jag gick ut ed Daphne i 1,5h först på en slinga runt skolan, sen blev jag törstig, och trots att det var närmare hem bestämde jag mig för att masa mig upp för berget och säga hej till hästarna och ta ett glas vatten i stallet. Vi hade s mysigt så! Sedan när jag kom hem bytte jag om och åkte upp till stallet igen och red ut med mamma och Dawn i skymningen! Månen stog lågt och var riktigt orange och stor, så mysigt att se den mellan träden! Ussan var allmänt barslig och höll på att fjanta sig och Hedra hoppade till lite då och för ingenting, och hon blev ritkigt stark när vi travade i backarna upp till stallet! Men hon var fin, riktigt trevlig tur! Taggar hoppträning om nåhgra timma nu, är riktigt hoppsugen! Vi hoppade ju inte på hela veckan om an bortser från de bommar eller upphöjda bommar på 10-20 cm som vi ridit över för att öva på att hålla oss lugna och byta galopp. 
 
Jag fick väldens idé innan! Jag ska hopa hljdhoppning med Hedra, när vet jag inte. Men jag ska! Ska köa typ en 4-bar eller något och se hur högt vi kan komma! ;) Innerst inne hoppas jag att UIlf satt upp något sånt inför ikväll, sist hoppade dm 4-kobination så.. Han brukar alltid köra typ uppföljning från förra veckan sp han kör allting i olika "block" som vi gör i skolan. Te.x. ett tag tränar man omhoppning, sen markarbete, banhoppning, linjer, kombinationer osv! 
 
Men ska jag hinna med designen får jag avsluta här, jag ska föröska koma på mer in tresseanta saker att läsa än dethär.. Och jag ska även skriva iho lite citat som jag läst/hört och dela med mig av! 
 
Fina Elin, saknar henne så! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0