Lyckat!

änner mig grymt lyckad alltså, änkte vara duktig och iallafall skriva några rader om dressyrträningen, och göra iallafall mer än ett inlägg "igår", det blev ju inte riktigt så.. 
 
När jag kom hem kom min lilla familj hem, de hade vart och köpt pizza och sushi, och jag hade tydligen fått sushi. Det var gott, fast jag var hävligt sugen på en kycklingtallrik... :( Jaja, sen åkte jag och mamma och tog in hästarna, och sedan åkte vi till Bollebygd för att hämta höpåsar och fixa lite som jag glömde göra i söndags (Jag var minst lika trött då som nu..) Sedan så gick jag och la mig för att vila en liten stund, men vet ni vad? Trots att jag verkligen behövde duscha och göra en läxa som är försenad så smnade jag, jag kunde knapt röra mig för jag var så jäkla trött! Sen vaknade jag strax innan 1 och nu är jag fett eh glad. Ska göra läxan nu, och sucha får jag göra imorgon på morgonen annars skrämmer jag väll livet ur någon. 
 
Ååååååh, älska livet <3
Tur att jag har väldiens finaste ponny, som jag dock var för trött för att rida igår. ILLA!
 


Kommentarer
zuzanna

Hej !
Jätte fin blogg och supersöt ponny !
Allt bra med dej ?
Kramizar Zuzanna :)

2012-10-05 @ 09:06:25
URL: http://mashmelllow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0