Jag orkar inte!

Försiv mig, idag igen. Det är inte okej, måste verkligen bättre mig! Idag känner jag dock av mitt dåliga val att sätta mig på framridningen i rusket, vaknade i lite småpanik av en hemsk hostattack, hoppas verkligen detta är över snart. Jag orkar inte mera, vill åka till skolan och träffa alla underbara människor där. Mamma har sjukanmält mig idga och imorgon, en vill jag och kan så kan jag säkert gå imorgon, men då ska jag inte hoppa. Jag behöver verkligen vila, så nej. Även om jag så gärna vill så skippar jag det imorgon isåfall. Jag ska ligga här hemma och kolla på Vampire diaries och Ghost Whisperer nu, och skriva lite på olika arbeten som vi har. känns som att vi inte har något, men egentligen är dt nog ganska mycket ;) Well.. Ska jobba på att bli frisk, update kommer under dagen! bla. filmen från igår! ;)
 
Finaste ponnyn, helt klart! <3 Vi ska minann köra en till solnedgångsfotografering snart har jag bestämt! Bilderna blir så grymt mysiga! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0