Hypnotisören!

Igår var en såndär dag när man egentligen ville ligga och sova hela dagen. Jag fick inte köra från Höglanda mitt i natten så jag fick sova i Sandras säng 2 timmar innan jag fick åka hemåt för att släppa ut hästar. Sen åkte jag hem och sov tills jag skulle luncha, chillade lite, åkte till stallet och joggade Hedra sen hem och fixa iordning sig för att åka på bio! Det var första gången på väldigt länge som jag faktiskt fixade iordning mig "riktigt". Vi kollade på Hypnotisören, den var bra! Typ alla tyckte att den var typ läskig.. Det måste vara nått fel på mig som typ skrattade.. Men ja, det var min söndag. Idag har vi Chillat till tusen, måste skriva lite på biologin och om 25 min börjar vi svenskan. Tacokväll med klassen ikväll och Lilian har gjort egen chokladsås till marängswissen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0