Grymma ponny!

Ponnyn var så grymt duktig idag! Vi började att travhoppa lite, sedan gick vi över och hoppade bana, det började lågt och blev högre för varje hinder. I början lågt och sista rundan låg det på 80-115 typ. Vi fick två stopp på ockren som låg på typ 105 för att det gick iväg, hon sprang liksom bara. Men sen tog jag tillbaka henne och höll in i det sista och Hedra FLÖG! Sedan sista hindret var ett räcke på ca 115 som hon klippte galant! Kanske lite för nära, men Ulf var stolt över mig att jag fortsatte rida och bestämde mig när hon inte hoppade inställer för att bli "deprimerad" som jag brukar när det blir så ;) ponnyn var grym, minst sagt! Så stolt jag var, när vi hoppar sista rundan fick hon massa beröm och jag utbrister "duuktig griis!" Med världens flin och klappar lite extra, och inser i samma sekund hur konstigt detdär måste låta, men ja.. Lycka! Fb statusen beskriver väll min lycka den med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0