God morgon!

Det kanske är lite sent att säga, och en väldigt uttjatad rubrik. Men jag vaknade faktsikt nu, jag har alltså inte varit i skolan idag. Jag hade inte tänkt gå fit heller, inatt kunde jag inte sova förens strax efter 2 eller något för att jag hostade så mycket. hostmedicin och grejer hjälpte inte. Så för att orka helgen så valde jag att stanna hemma idag, vilket var ett bra val tror jag. Det var endå "bara" två lektioner idag, som jag berättade igårkväll. Hedra ska få longeras eller joggas lite och bara lösgöras. checka gas-broms osv. Och det är det enda jag ska göra idag, det är nödvändigt, även om jag vet att det finns folk som inet förstår varför jag gör det ;) 
 
Ja, det finns väll inte så mycket att säga. Jag ska utsa lite extra på Hedra och putsa mina saker och packa in allt i transporten med. Jag ska försöka komma på lite övriga, intressanta inlägg under dagen när jag endå bara sitter här i min säng och hostar. Jag gjorde två tidsinställda inlägg igårkväll/natt. Ett kom upp nu på morgonen, om foder. Och ett kommer upp imorgon! 
 


Kommentarer
Tilda ö

Din blogg är grym! :D

Svar: Tack! ^^
sannaaltesson.blogg.se

2012-10-20 @ 18:56:03
URL: http://svartfux.webblogg.se
Emelie Ahlgren

Sjukt vacker bild! :) snygg blogg oxå btw ^^,

Svar: tack! :D
sannaaltesson.blogg.se

2012-10-20 @ 19:28:06
URL: http://emelieahlgrens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0