Give me your happyface!

Känner mig allmänt glad just nu, egentligen helt utan anledning, jag är grymt övertrött. Kan ju kanske vara det. Iallafall, engelskan var inställd idag men jag var snäll och skulle köra Sandra till stationen eftersom jag alltid äter upp hennes mat, så vid 12 åkte vi bort till stationen, hon överger ig idag och kommer hem med sin över allmänbildade vän Robin, jag har träffat honom en gång, och då stog han och berättade för mig om bibeln och dubbelmoralen där osvosv. Helt klart för mycket onödigt vetande! 
 
Iallafall, åkte direkt hem och tog tag i min plan - städa rummet eller fixa bombnedslaget. Ett minilitet rum rymmer ungefär en hel garderob + lite öbler såsom säng, skrivbord en fotöl och nått litet bord Nu vet ni vad jag har i mitt rum! :) 
 
Nu ska jag kolla på Vapire diaries och chilla lite innan jag ger mig av till stallet, fixar där och rider ut en sväng. Jag och Hedra ska ut och gallopera, dvs öva kondition och bränna fläsk! 
 
Ikväll ska jag träffa Sanna, och ev. henne mamma och syster m. famlij. jag tycker om dem för dem lyssnar på Eddie Meduza och Kenneth & The Knutters och tycker om raggarbilar! :) 
 
Fin häst! <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0