Gekås!

Imorse lämnade vi vårat trygga hem och åkte till Ullared, det var dags att slösa lite pengar! Fick med mig ett schabrak, ett par ridbyxor, en efterlängtad mössa, skal till mobilen och säkert någonting mer ;) ska fixa bilder på det jag kam imorgon! Hedra blev jättefin i det nya schabraket! :)

Natten ska jag och hundarna tillbringa helt själva, både mamma och Micke jobbar.. Och imorgon ska jag ta morgonen, så det blir tidigt! Som tur är kan jag gå och lägga mig efteråt, och jag har en gosig mössa att dra över huvudet när kylan tränger på!

Btw ska jag börja springa, jag ska försöka iallafall! Jag har svårt att verkligen genomföra mina planer om sådant som att börja springa, vi har ett springband som dock låter som en truck eller något men ja.. Jag kanske kan hitta någon annan, smart träning som kan hjälpa mig som ryttare också! ;) någon som har tips? Yoga har jag funderat på, men jag vill även ha något som förbereder en inför nästa års bikinisäsong! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0