Förlåt!

Jag uppdaterade ingenting igår, efter skolan var det någonting hela tiden, jag åkte till Kungsbacka och köpte present till Sandra, även o vi inte fick tag på det vi sagt först så blev det en väldigt bra present, hon blev väldigt glad! Sedan åkte vi till Maxi med Ginger och plockade upp Tell och Evelina, handlade inför en mycig tacokväll och sedan skulle allting fixas, det var mycket som skulle fixas iordning, Sandra blev äggad av två stycken nere i längan och det Höglanda blev en stidszon där ett tag, dem emellan. Men lite ägg är bra för håret, ger bra protein och grejer! 
 
När ala försvunnit var jag så grymt törtt, så jag gick upp och la mig faktsikt, klockan var inte alls mycket för en kväll på Highland 11-12 kanske.Sen vaknade jag imorse av att Hanna kom upp och knackade, det är tur att vi har henne,  det hade varit väldigt pinsamt att försova sig till utvecklingssamtalet, men jag hann! Det gick faktsikt bra, fick bra beröm i ridningen att jag var duktig och visste vad jag skulle göra, och jag var duktig på att ta instruktioner :) Nej, nu ska jag skriva om klimatsmarta saker! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0