För oseriöst

Godmorgon! Har precis vaknat och tänkte ta och kolla på något avsnitt av Vampire Diaries innan jag går upp, nu är det bara 5 dagar kvar tills premiären på säsong 4! Dvs, snart kommer man kunna streama den också! *happyface på det* 
 
Jag har börjat skriva alldeles för oseriöst. Men idag ska jag hinna rida både Hedra och Nimpa en sväng, Hedra ska trimmas i paddock/ridhus och som det ser ut nu är det en trevlig, regnig dag så ridhuset är min bästa vän. Vi trotsade honom igår när vi skulle galoppera i backarna, Hedra skulle behövt ett par vändor till men efter 2 gånger var både vi och hästarna så pisseblöta så vi struntade i det. Tanken slog mig nyss att hag kan rida på hackamore idag, vi får se. Hon gick väldigt bra det lilla jag arbetade henne igår. Jag rider oftast ut på hackamore dels för att hon ska få vila munnen, och i 99% av fallen dagen efter jag ridit på pelham, dvs hoppat. Jag kom nyss på att vi har lunchen idag, inte så happyface på det. Men hästarna måste få at! Nu ska jag kolla VD så jag hinner se något iallafall! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0