dressyrponny!

Även idag blev det en liten tripp till tävling, idag var det BoRK som hade dressyrtävling och vi skulle kolla på en kompis LA debut som gick riktigt bra! Såå kul! :D 
 
På ävgen hem köpte vi pizza vilket resulterade att vi inte kom upp till stallet innan det blev örkt typ, så vi red inne idag med när vi endå re-loadat dressyrtanterna djupt inom oss. Hedra var dunderfin, började med gramanen men den behövdes väldigt sällan. Sedan plockade jag bort den och hon var minst lika fin, om inte finare! Övergångarna satt bättre idag, hon drog upp huvudet eller tappade formen men inte lika mycket, även utan var det bra så det var ju inte bara gramanen. Satt ner endel också, vilket vi haft väldigt svårt för då hon bara kört upp huvudet och blivit jättespänd, nu tappade hon lite och blev lite spändare men det blev bättre, även om det inte var hela vägen fram! Blev riktigt sugen på att träna lite dressyr nu, vilket jag inte gjort på ett tag då vi prioriterat hoppningen mer om man tänker träningar liksom. Men nej, nu ska jag bara bestämma mig för vem jag ska träna för, ska ev. testa för min dressyrtränare som jag tränar för i skolan, hon verkar duktig och jag tror hon hade passat Hedra! 
 
Imorgon blir det tidigt, upp och släppa ut hästar, gå ut med hundar och vid 8 sätter vi oss i bilen och åker till Ullared! Sen SKA vi rida ut imorgon, det ska jag se till! Hänger inte mamma med rider jag själv! ;) 
 
Nu ska jag sätta mig och börja på en ny, vintrig design som ska komma upp inom en inte alt för lång framtid! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0